dålig uppdatering..

tja tja blogg'n ^^
haha, jag och sanna ska göra ett inlägg och härma alla STORA fjortisar, baar för kul skull, :D
idag har det varit skola.... som vanligt..
och jag var med sanna som vanligt, är man bästisar så är man!
jag älskar dig SannaAntoniaIsidorsson ♥
sedan hem och red och då stukade jag handen...lyckat.. ^^   

sen kollade jag på 2 och 1/2 män och klockan 8 äre familjen annorlunda jag måste bara säga att det e bäst!!!!!!(a) sedan blir det väll att man pluggar spanska och kanske kollar på någon film, sedan så soveeerrr jag enda tills i morgon, jätte länge, har ni tänkt på en sak? ... man sover en hel dag,.. ? :o shiiit vad hemst typ, esch nu pratar vi inte längre om det ;)

men nu ska jag blogga på min blogg.

Puss & Kraammmmm / Natalie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0